Sabtu, 29 Disember 2012

WELCOME BACK

assalamualaikum w.b.t...................

akhirnya, aku kembali semula ke dunia blogging....dah lama gila aku tinggalkan dunia ni...seingat aku, last time aku berblog adalah pada tahun 2009 sebelum aku dpt offer kerja sementara dgn office husband aku. terus blog aku bersarang dan sepi sehinggalah hujung tahun 2012...lama kan...ermm, malas & masa yg x menentu sejak timba pengalaman dgn CHSS dan seterusnya aku pregnant, bersalin (aku dah jd mama!!), then aku berjinak2 pula dengan dunia perniagaan sambil aku buat freelance.... tahun 2009 aku di dubai dan masaku penuh dgn blogging sehinggalah lps raya aidilfitri 2009 aku menimba pengalaman di company husband aku...manakala tahun 2010, 2011 & 2012 aku dah stop blogging tapi aku masih lg berada di bumi dubai ni.cuma bermula pertengahan 2011 aku mula ulang-alik malaysia dgn dubai....kesian laki aku,aku asyik tinggal dia sorang2 kat dubai....tp itu pilihan kami (utk future kami setelah kami balik for good nanti). aku telah  libatkan diri dlm perniagaan....perniagaan kami ni base kat dungun,terengganu iaitu kampung aku..perniagaan apa???..biarlah rahsia..hihihi....doakan aku n husband berjaya dlm bidang yg kami ceburi & semoga perniagaan ni berkembang sehingga ke pelosok dunia...cewaaaaahhhh tingginya angan2...hihihihi....In Shaa Allah.......ameeen :-)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan