Sabtu, 29 Disember 2012

FAMILY DAY'S CHSS

entry ni aku nk citer pasal staff kat CHSS...disebabkan xde gambar farewell kawan2 chss malaysia, so aku nk tunjuk melalui family day sbb byk gambar family day je kt laptop aku ni...so aku andaikan gambar2 family day ni boleh citerkan sikit gambaran utk farewell diorang seperti macha, reuben, riti,mathen dan kak nor, mr dhana dan ramai lg la...aku pun dah x ingat dah nama2 diorang nih,..huhu...masa ni, aku x dpt join family day office sbb aku dah ada komitmen lain time tu...tu la, timing x betul lah ...on that day, ada 2 event penting berlaku serentak...1 family day chss dan 1 lg bazaar malaysians consulat....so disebabkan bazaar malaysian yg tahu dulu date haritu,family day chss lmbt bgtau date, nk x nk aku kn join malaysians bazaar nya projek la. husband aku je pergi sekejap family day chss.
...ni laki aku jd badut kot time ni..hahaha, rugi aku xde..kalo x, aku boleh gelak kuat2.....
....sebahagian staff yg hadir....ramai jugak x dpt join......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan