Sabtu, 29 Disember 2012

FLASHBACK: MEMORY with CHSS

aku rindu jugak memori aku kerja dgn CHSS..aku seronok bekerja satu office dgn husband aku...masa aku 24jam je dgn dia...hihihi....agaknya, mmg takdir aku, aku mesti 1 bumbung jugak dgn dia...ye la, mana tak nya...kt damansara dulu, masa tu aku praktikal kt office dia jugak,OST Arkitek...kt OST ni la aku mula jatuh cinta dgn dia hahahhaa.....abaikan kisah dah basi tu...

ni kenangan aku masa kt CHSS dubai...seronok dpt merasa gaji yg sememangnya x kan dpt kt malaysia...apa2 pun pengalaman itu yg lebih penting..

tukang ambil gambar ni siapa lg, husband aku la...dia mmg suka nyakat aku....ok apa2 aku rindu lunch hour sama2 kt MOE, rindu buat kerja sampai lewat mlm......aku berharap situasi ni aku n husband dpt alami lg akan dtg...in shaa allah maybe dgn melalui perniagaan usahasama kami nnt...mudah-mudahan...ameenn ....
.
.
.
.
.

ini pulak masa party....party christmas event dr CHSS..apa nak buat, staff office ni ramai bangsanya....









Tiada ulasan:

Catat Ulasan