Sabtu, 29 Disember 2012

2010: TRIP TO MUSCAT,OMAN

entry ni aku nk citer pulak pasal trip aku ke Muscat, oman....date: bln berapa ntah dah lupa tp time ni cuti raya haji tahun 2010..slps beberapa bulan Qayyum dilahirkan...trip ni hanya aku,husband & our lil Qayyum shj. Muscat ni ibu negara Oman lah ye.....Akhirnya dpt jugak jejak kaki ke oman ni,negara dia simple je xde bangunan mencakar langit mcm kt UAE ..tp living cost very expensive. husband aku ada jugak terlibat dgn project shopping mall di Muscat ni...aku masa tu risau jugak andaikata husband aku kena hantar ke Muscat. aku rs cam x sanggup sbb kos kat oman ni mak aihhhh mahal sgt....n shopping mall pun x byk cam dubai. hati aku lebih prefer kt dubai je....huhuhu....tp oman ni bersih je environment dia & byk lanskap yg menarik compared dubai. ni sebahagian gambar kt muscat.....byk2 lg aku upload kt fb je senang....
rs

Tiada ulasan:

Catat Ulasan